Wednesday, July 28, 2010

Sarah's Engagement



24 Julai haritu aku cover engagement adik ipar member ofis. Ada la sikit2 foto yg tak seberapa ni aku letakkan dalam flickr. Jemput la tengok ye. Sangat mahu membeli gear baru yang lebih hebat untuk mengembangkan lagi hobi aku ni menjadi perniagaan kecil-kecilan. Lepastu mungkin aku boleh berhenti kerja dan pusing2 satu dunia. Nak ambil gambar je. Yeayyyy...
Thanks kepada anda2 yang memberi sokongan. Terutamanya awak! Ye la awak la. Tanya lagi siapa. Awak laaa ~ :)

3 comments:

tengkujuh said...

yeye, nnt burn gambar wedd wewet kat pusat komuniti and kat perak punya dalam CD bleh. mau pergi cuci la. OP ku lambat lagi mau kasi siap album kawin. huhuhu...

Hartini Omar said...

wewet ku sayang,

ok xde hal. hehe nnt i buatkan utk u ye. sila rekomen kan i kpd kwn2 u yg nak membajet di hari bahagia mereka. jurufoto yg hanya ambil gambar sahaja dan bagi soft copy. print2 pengantin buat sendiri. hahaha nice.....

org lain x buat, i buat.. cayalah!

hans said...

cantik gambar yang diambil

P/S : Entry 18SG : Ayam Nih Tak Masak Lagilah! Aku Gigit Tersembur Darah Ayam Nih!