Monday, October 04, 2010

01 10 10

Anuual Dinner yang glamer dah habis. Lega sebab dah tak perlu fikir benda2 yang mengarut lagi. Hidup bermasyarakat kadang2 meletihkan. Kalau tak join, nanti orang kata kita out-group person pulak. So nak tak nak, terpaksa follow the flow.

Banner yang hebat. Masterskill kalau bab2 annual dinner ni, memang sanggup berhabis la orang kata. Apa pun, t'was a new experience. Seronok jugak tengok orang yang bermacam ragam. Kawan2 sekerja yang kita tengok macam serius, tetiba bertukar menjadi manusia yang funky dan energetic, so best sangat2..

Entah berapa la mereka sewa outfit yang macamni. Ada Darth Maul, darth Vader, ish entah apa2 lagi la. Semua ada. You name it, you get it!

Kawan2 ofis yang selalu melepak bersama. Dari kiri; Mohana, Kavitha, Yashota, Mdm. Lakshmy dan Perimala. Happy mereka2 ini dengan outfit mereka. Yiawwww~

Haha yup. Ini kawan2 semeja. Geng kapak yang gembira berpakaian ala2 Cone Head alien dan polis angkasa. Setahun sekali je nak pakai benda2 mengarut nih :) kih

Ala2 golongan hitam yang sering membuat kekacauan. Mungkin anak2 buah Darth Maul yang terlepas lalu bermaharajalela di Sunway Convention Centre.

Kalau mereka seronok, aku pun seronok tengok mereka seronok. Terima kasih banyak kepada Aja selaku AJK pengangkutan. K.dayah, Ayu dan semua kawan2 yang menceriakan hari2 aku. Tahun depan nanti kita berglamer lagi

Mdm. Lakshmy dengan siapa entah ni. Aku pun tak kenal. Tapi aku tengok lawa je oufit dia, aku snap aje la. Gambar memang banyaaaaaakkk. Kalau nak letak semua kat blog ni, sarat la jadinya. So aku letak mana yang perlu aje la. At least boleh la pembaca mengikuti semua aktiviti yang aku jalani.

Emm.. semua orang berpakaian serba indah. Aku pakai apa? Haha.. Jeng jeng jeng.. Baju serbaguna yang berjaya dijahit sendiri dengan tangan. Ulang suara : jahit sendiri DENGAN TANGAN. Means tak guna mesin jahit. Hehe.. Aku bab2 menjahit ni memang level 0. Tapi untuk dinner punya pasal, aku gagahkan la jugak. Terima kasih kepada 'someone' yang banyak membantu di saat2 akhir. Appreciate it loaaaaaatttss (^^)

So, ini la aku di malam itu...

Jedi! May the force be with you. Yiawwwwwww~~~ Jumpa tahun depann!!!

9 comments:

Dina Zakaria said...

baju jahit sendiri pakai tangan tuu...SYABBBASS!!!ruginyer dina x ley joinnn..

Hartini Omar said...

deena,
t join tahun depan yek.. (^^)

Anonymous said...

hebat!

Anonymous said...

cayalah dressing ko lead!hmm..ape cer broga kita?sila msg kt fb..

tengkujuh said...

01.10.10 punyer gambar ada. yang event 02.10.10 punyer takde ker? wewet mau gak tgk sebab tak dapat nak gi.

nafastari said...

wow! gilerr ahh!

Hartini Omar said...

cik anon,
apa yg hebat? majlis ke, baju yg i jahit?? heeee..

masyit,
sori dear. time broga haritu aku demam teruk. next time la k. skrg kite fokus utk kem bln 12 ni ^^, chaiyokk

wewet,
ala, yg event 2/10 tu lum transfer pun lg dari 'sweetheart'.. nnt2 la k. tu la, sape suh x join :P

ahmad,
yup, total insanity! but fun

thanks guys (^^)

Anonymous said...

hehehhee..nice pic..
anywy..congrate!!
(^_*)..

Hartini Omar said...

cik awk,
congratulate for what ye? i pergi dinner tau. bukan pergi konvo.. :P

oic.. congrates sbb bjaya siapkan baju ae? hik. gracias!