Wednesday, July 11, 2007

bila JEDI menulis...

ini kisah baru. seawal beberapa kelipan mata yang lalu...

khabarnya sahabat yang seorang ini telah mula menulis untuk sebulan yang lalu. tahniah sahabat. belajar2 lah berkongsi suka duka dengan orang lain. yang sedih kita ungkapkan, agar jadi pedoman.. yang gembira kita citrakan, agar jadi kenangan.. bukankah lebih elok andai pengalaman baik kita ditiru ramai orang, dan segala duka sengsara kita diteladani mereka?? syabas Jedi.. aku sentiasa di sisi memberi sokongan dan dorongan yang tak terungkapkan.

tahniah juga kerana blogmu itu kau utarkan rasanya menggunakan bahasa ibunda. mungkin bisa bertambah lah lagi ilmu mu dan pengalaman mu dalam cereka yang berbahasa begitu. sesekali, mungkin boleh juga kau selitkan entri2 dalam bahasa inggeris. kadang2, yang selalu2 itu bikin orang bosan, dan yang datang jarang2 itu boleh bikin orang rindu!!

selamat menulis, jediku.. bakal ada peminat setiamu nanti, yang mungkin juga aku ;-) ah, kalau saja masa itu aku miliki dalam menguruskan pekerjaan yang serba banyak ini. semoga penulisan mu membawamu ke syurga abadi. kerana dakwah dalam menulis itu pasti lebih mendalam calaran hatinya, yang mungkin lebih tajam dari kelaran mata pedang yang menghunus tajam. tenang dan aman lah dalam penulisan mu. semoga kejayaan senantiasa bersamamu.. "may the force be with you.."

p/s: jika kalian berminat, sila2 lawati blognya di http://writerdruid.wordpress.com

=P Dilla, bila nak menulis?? aku masih setia menanti..

No comments: