Friday, June 22, 2012

Teaser untuk sahabat saya




Nama pun teaser ye tak? So, laporan penuh kene tunggu lah. Hehehe.. Saya memang manusia yang suka menyakat, lebih2 lagi dengan sahabat atau teman karib. Saja nak buat beliau tertunggu2 dan ternanti2. Hehehe

Nikmatnya menganjing dan menyakat...... Hehehehe nice! (^^)

Akan mengepos full entrinya dalam masa terdekat. Tungguuuuuuuuuu!!!

p/s: Tak dapat tengok gambar pengantin perempuan? Hehe well, pengantin perempuan kali ni tak berapa berseri. So, bila saya nak upload je, laptop saya jerk. Hahahahahahaha (gurau je la)

2 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

wow. guna pelamin tekat. sangat klasik

Hartini Omar said...

rapunzel,
yup betul. mak pengantin ni sangat2 mementingkan tradisi. bukan pelamin je, satu bilik tekat. sangat ke'perak;kan ok

thanks