Monday, June 11, 2012

Firdaus & Ida Syafizul

Salam. Ada beberapa keping gambar perkahwinan Firdaus dan Ida Syafizul yang ingin saya kongsikan dengan pembaca. Sekali lagi, terima kasih banyak kepada pasangan pengantin dan keluarga atas kepercayaan dan kesabaran dalam melayani karenah saya. (tp saya tak banyak karenah kot) Hehe

Gambar2 di sekitar majlis di Kajang dan majlis belah lelaki yang diadakan di Kota Tinggi, Johor. Kali pertama saya ke Pantai Tanjung Leman dan Outdoor di sana nampaknya benar2 tidak menghampakan. Good scene dan good couple.

Selamat pengantin baru kepada Abg Firdaus dan Kak Ida. Semoga berbahagia hingga ke syurga hendaknya. Terima kasih dan jumpa lagi




























p/s: ada lagi gambar pernikahan dr Perak yg sedang diperhalusi. So, saya bz. kbai

4 comments:

Ajamahiyaa said...

waaaa!! tahniah iDa & suami!!! moga berkekalan dunia akhirat..=)

K.lyd...awsemmmmm!!!
yelaaa..terdpt perbezaan ketara antara belah disini dan disana....hihihi...cantekkk!!!
p/s: nk burn cd nanti dtg ler cni..ngeh2..=p

Anonymous said...

saya x sabar nk tgk pic di perak...huhu..

mmj~

Hartini Omar said...

aja,

haaa.. kan dah cakap. akak ni kan fotografer merangkap psychologist. haruslah aku sedar kan perbezaan tu

mi,

ala, nikah baru mgu lepas.. sabar2 sket. dia kalau best fren mmg lama sket. haha

auntacu81 said...

Salam, alah...cikit gambarnya...hhehe...akak nak gambar akak dgn kak zizah, kak nana, semualah...huhu...nanti amek ye?..takde charge kan?kan?kan?...hehe

miss you lyd...:)