Wednesday, July 14, 2010

Hak Cipta Terpelihara

Ini entri serius. Blog ini, bahan-bahannya, tak kiralah penulisan atau foto adalah HAK MILIK aku. Tuan punya blog ini iaitu HARTINI OMAR. Baik sajak, baik puisi, baik apa saja entri, baik gambar (kecuali dinyatakan pautan) adalah HAK CIPTA AKU. Kalau sajak tu aku ambil dari mana2 sumber, aku akan cakap dan takkan buat macam hak milik sendiri. Jadinya tolong hormati

Aku tak famous. Tapi kadang2 orang famous yang suka ambil kesempatan terhadap orang2 yang tak famous macam aku ni. Anda di luar sana boleh ambil dan guna apa saja bahan dalam blog aku ni, tapi silalah berikan kredit. Berikan kredit tu tahu ke tak tahu? Maksudnya, letak la pautan blog aku ni sebagai sumbernya. Aishh, takkan nak buat macam barang sendiri pulak

Aku dah tak larat nak berbahasa-basi dalam blog ni. Dah alang2 ramai yang cakap aku berubah, ha biarlah aku laksanakan perubahan itu. Ini mungkin entri 'menulis' yang terakhir. Sebab lepas ni nak post gambar je. Senang

Sekian. Ingat, TOLONG HORMATI HAK CIPTA ORANG LAIN

-Tini-

No comments: