Tuesday, September 28, 2010

Annual Dinner 2010

Pening yang setahun sekali datang dah. Tak lalu makan, tak lena tidur. Macam gaya orang nak bernikah. Isk, entah lah..

Tema annual dinner tahun ni ialah 'Galatica Nite'. Kira senang cakap, kena pakai baju sci-fi la. Star Wars outfit la yang paling dialu-alukan. Tak pun Star Trek ke. Hadoi.. Mengeluh je aku tau..

Mungkin sebab aku bukan jenis suka sangat explore2 fesyen kot. So aku rasa beban. Aku rasa aku datang je la pakai baju apa pun. Yang penting, aku kene datang ambil gambar. Door gift pun mahal. Antara yang terawal akan dapat hadiah bernilai rm300. Perghhh..

Dan hadiah paling grand sekali malam tu mestilah Perdana Exec yang entah siapalah yang dapat. Dah nak masuk 3 kali aku datang annual dinner, haram dapat apa. Memang tak berapa nak bertuah kot aku ni ;)

Takpe lah. Yang penting aku nak datang untuk bagi support pada kawan2. Macam biasa kalau kawan2 semeja menang TV, kitorang pun ikut jerit sekali. Jadilah leisure2, suka2.. Yang penting tak lupa yang maha Esa. Glamer tak glamer, aurat kena jaga

Ok la. Sekian pasal demam setahun sekali aku ni. Dengarnya ada jamuan cocktail nanti. Hehe.. Aku terbayang gambar yang cantik2 je ni ;) Aku kene la cari kebahagiaan aku sendiri. Aku kan memang selalu sendiri. Sendiri dan terus sendiri. Yiawww!!

2 comments:

AeyRuLjOe said...

ms saya dah tengok pic ms tuh...huhuhu...patut la minta baju tekwondo yer.....sorry la ms kat ipoh masa tu.....

Hartini Omar said...

ala joe, smpai ht x reply text sy tau. terpaksa jahit sendiri baju tu ^^

buat apa ke ipoh? da jd student sana ke pun? hehe