Thursday, June 02, 2011

AJA - siap

Hai, Assalamualaikum semua. Saya tak sedar dah masuk Jun. Dahsyat! Gambar Aja dah siap kesemuanya. Di bawah ni ada saya lampirkan beberapa keping. Silalah menjamu mata ya















p/s: Kesibukan saya belum habis. Minggu ni saya ke Baling, minggu depan saya ke K.Terengganu. Klik gambar untuk saiz yang lebih besar. Terima kasih

4 comments:

auntacu81 said...

awesome lyd...akak suka...and you know what the most i like are the glasses picture...^_^...hahaha artistic...okay wah nak ikooot g baling, kedah..kekekeke

Hartini Omar said...

kak,
alaa..biasa je la. mcm yg lain2 jugak. hmmm.. penat jd fotografer ni kak. smpai x sedar siang mlm. hehehe.. ha moh le kite ke baling. jom!

tq kak

Ajamahiyaa said...

waaaaaaaaaaaaaaaaa! tengkiu kak lydia!!! xsabar mahu menerima cD itu...kami (aja&adi) sentiasa mendoakan kebahagiaan akak walu d mana anda berada atau dlm apa jua yg anda lakukan....yg penting hepi!!! =p

Hartini Omar said...

hehehe terima kasih bos. Nnt akak bg eh cd nya. Ada bnyk lg pic aja. Akak letak sikit je. Esok akak bg kat ofis k. I nak dtg bergebang. Hehehe ok, jumpa esok. Yiawwww!!!