Wednesday, June 08, 2011

Menangis kerana cinta

Anda pernah menangis tiba2? Tiba2 air mata anda jatuh setelah akal di lobus anda mencerna dalam2 setiap patah kata yang masuk ke gegendang telinga anda? Jika anda pernah, sedikit sebanyak anda seperti saya. Saya senang menangis dengan kata2

Ya, hanya dengan kata2, hati saya bisa tersentuh

Dan di ofis yang masih cerah itu, hati saya kehujanan hanya kerana lirik lagu ini yang sangat terkesan

Benar2 terkesan. Sungguh2 saya katakan



ww: salahkah saya menangis kerana cinta?

1 comment:

Anonymous said...

Saudari,

saya pernah merasakan sebegitu..
tetiba ati dipaut rasa sedih sedangkan hanya mendengarkan lagu

ya, lagu yg pernah menjadi saksi kisah aku dan dia...tp smua itu hanya tinggal kenangan. jodoh tidak panjang

sedih sgt2 tp saya cuba redha dengan semua yg terjadi..kerana redha itu ubt yg plg mujarab bagi melawan kesedihan di hati.

Sedih bila terkenangkan kisah lma wlupun sudah berlalu hmpir 8 bln. namum air mata ini msh blm bisa kering saat mndengar bait2 lirik lagu itu...

Si dia pernah titipkan saya lagu saat hubungan sedang dingin..lagu CINTA TERAKHIR nyanyian AIMAN..

Ika Zulaikha~~