Friday, June 17, 2011

Wedding Wani










Syukur alhamdulillah, saya selesai menyudahi foto2 perkahwinan Wani di Baling haritu. Masih ada foto Fina untuk diteliti selepas ini. Jadinya, saya terpaksa melihat blog saya bersawang dahulu sebelum boleh kembali menguruskannya

Saya telah membuat satu fotoblog (klik) khas untuk foto2 saya agar semua foto2 perkahwinan ini dapat ditatap dengan paparan yang lebih besar. Namun keadaan blog itu juga masih separa siap tetapi jemput lah singgah kalau nak tengok

Kepada Wani dan suaminya Encik Aru, terima kasih atas semua hospitality dan pertolongan sewaktu sama2 menjayakan sesi fotografi ini. Chewahhhh, ayat nak macam OP pro! Hehehe

Terima kasih ye bos

Dan anda2 semua, saya tidak sabar mahu menyelesaikan tugasan agar dapat menulis semula. Doakan saya ya..

p/s: sila klik gambar untuk paparan lebih besar

1 comment:

My Azie said...

congrats on your new photoblog!:)