Thursday, July 28, 2011

Pengutip gila






Gambar tiket yg semenjak dikutip setahun dua yg lepas. Yg sebelum2 tu tak pulak nak mengutip. (Sayang..) Kalau kira2 balik duit yang habis utk tgk muvi semenjak tau meraban sendiri, erk.. dapat canon dslr kot. Eheh.. Mesti ramai punya kat luar sana yg macam aku. Cuma malas je nak mengumpul tiket kejadah bagai..

Sebulan kalau aku tak masuk panggung, entahlah.. Macam rasa mudi dan lenguh2 badan. Kadang2 rasa nak demam. Pikir2 balik, lahh.. Bulan ni tak tengok wayang lagi rupanya. Hehe entahlah kenapa. Tersampuk jembalang panggung kot

Sekian.

p/s: belum tgk transformers lg. dem!

2 comments:

auntacu81 said...

Akak dah tengok lyd, transformer..huhu...wow! memang banyak..harus kalau kumpul tu ...memang mampu agaknya beli camera..tulah terasa macam sket sket aje keluar tapi bila dikira balik dan ditambah...baanyak gak tu...^_^

~::PermatA::~ said...

Sudah bertahun tidak menjejakkan kaki ke panggung...sebab ada anak kecik..hihih..rindunya nak masuk panggung.