Saturday, December 07, 2013

Doa saya..

Doa saya agar rakan2 dan keluarga mereka yang sedang dalam musibah menghadapi banjir, dipermudahkan segala urusan

Doa saya agar segalanya berakhir dengan baik dan selamat, lalu kerja dan hidup dapat diteruskan

Doa saya agar tiada terjadi kejadian yang tidak diinginkan

Hati2 dalam musim hujan. Pandu perlahan. Hati2 dan pantaulah anak2 di musim banjir. Utamakan kebersihan dan kesihatan

Saya doakan semoga semuanya baik2 saja

Hanya doa dan harapan yang mampu saya hulurkan di kejauhan ini...

2 comments:

Shahratul Nadia said...

Kt sne mst hujan salji kn...hahahaa...bnjir salji...

Hartini Omar said...

nad, hujan kat sini macam hidup segan mati tak mahu. kalau turun tu mcm turun ngengada je. Tak pernah yg lebat betul macam kat malaysia

Sebabtu kat sini kalau hujan pun org stil leh jalan lg g keje, lepak kat taman, etc.. slamber badak mcm gaya tak hujan. sempoi

salji takdak london ni. saya nnt nak g oxford main salji

haha. thanks singgah