Thursday, March 29, 2012

Fairuz dan Huda











Assalamualaikum. Wah, sangat lama saya tak menyinggah kat laman saya ni. Pandang pun macam tak mau dah. Eksyen kemain. Ini ada saya postkan gambar2 perkahwinan client saya haritu (eceh, client). Foto2 ini dirakam di majlis belah lelaki, dan pasangan Fairuz dan Huda telah memilih tema jawa. Fotoshoot hanya dilakukan di kawasan rumah dan di dalam rumah. Takde outdoor sebab hujan

Dan seperti biasa, saya hanya mengepos beberapa gambar yang dirasakan layak untuk dikongsikan lah. Yang lain2 adalah hak milik pasangan pengantin (:

Kepada Puan Huda dan Encik Fairuz, terima kasih kerana telah memberikan kerjasama yang sangat2 baik dan telah memberikan kepercayaan untuk saya merakam gambar2 istimewa anda. Terlebih kurang, saya pohon jutaan kemaafan

Selamat Pengantin Baru

No comments: