Sunday, March 11, 2012

Jumaat tanggal 9

Hari ini hari jumaat. Tanggal sembilan Mac. Saya akan mengembara sebentar. Mengembara mencari diri. Saya pohonkan keizinan untuk tidak lagi hadir dan menulis di laman ini. Saya akan kembali, beberapa bulan akan datang insyaallah. Doakan saya berjaya

Umur saya sudah meningkat ke angka yang seterusnya. Dan saya merasakan bahawa diri saya juga perlukan peningkatan. Jadi saya akan berjalan dan terus berjalan, untuk meningkatkan ilmu dan iman. Mudah-mudahan

Tinggal dulu para pembaca budiman. Biarkan laman ini hening seketika. Umpama rumah usang buruk yang tak ingin dijenguk. Nanti satu masa saya akan kembali. Kembali dengan diri yang baru dan maju. Saya perlukan sedikit ruang untuk melihat apa yang berlaku, untuk meneliti segala kelakuan lalu.

Untuk kalian saya doakan bahagia. Semoga hendaknya kita sama2 menuju jaya

Salam kasih sayang

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: