Wednesday, May 20, 2009

Memeluk idaman hati

Aku ingin peluk semua. Peluk mama, peluk papa, peluk adik2, peluk kawan2, peluk UIA dan yang pentingnya peluk Masterskill! Kerana aku kini dapat memeluk idaman hatiku. Yang aku idam2kan dalam lena dan dalam jaga. Yang kini dapat pula aku menggenggamnya, dan memetiknya di mana suka. Syukur... Syukur ya Allah

Indahnya menjadi manusia yang dewasa. Melayan kehendak hati ikut aku punya suka. Sekali sekala memanjakan diri, nikmatnya tak dapat ditandingi

Aku mahu kerja lebih keras. Mahu simpan duit, mahu pusing2 satu dunia, sambil kendong dia (di bawah ini) yang aku cinta! =P

mari, kenali kecintaanku di sini

ww: menabung. menabung dan menabung. Simpan duit untuk kemudahan hari depan, dan beli barang2 layan perasaan (selagi belum kene fikir masalah kawen laaa) =P

12 comments:

Wahidah Wahid said...

hahaha... berbahagia lah pada yang masih belum di rundung permasalahan untuk memikirkan soal duit nak wat kawin.

gdah said...

waaa!
bestnye..
nak gak!!!

ZeyRuLjOe said...

huhuhu nice camera.....nak jugak

peace said...

Horeeeeey...dah ada kamera baru..
errr...bukan ke hari tu kata nak beli NIKON?

cikgubad said...

Tini kelihatannya penggemar seni foto. Patutlah ada seni pada gambar yg dirakam.

Saya juga ada sebuah kamera yg dibeli setahun yg lalu - Nikon D40X.Jenis DSLR.

Hasilnya menakjubkan.

Pasti dah banyak dirakam oleh lensa Lumix Tini. Seronok sekali menatap hasil seni foto ni. Tengoklah nanti.

Hartini Omar said...

wewet,
-baik i manjakan myself dulu sebelum dimanjakan dan 'terpaksa' memanjakan org lain nanti.. hehe

gdah,
-sebab engkau nak kawin lah aku beli kamera ni. bila lagi ko nak merasa jd model kan???

joseph,
-kalau nak, belajar rajin2. dapat kerja bagus, simpan duit, ha beli ikut suka hati

ustazah,
-disebabkan faktor amatur dan beginer, saya beli la yg semi pro je. nikon memang tetap dlm top list. tggulah keje 4/5 tahun nanti, dah ambil klas fotografi ke apa, kita sambar nikon pula

cikgu,
-ya, saya mungkin boleh dikategorikan sbg obses pd fotografi. tidaklah sampai mahu bertukar kerjaya, tetapi sekadar hobi. saya masih perlu banyak belajar. dan saya terlalu sudi utk belajar ilmu2 baru

nikon D40 cikgu tentulah terlalu bagus utk dibandingkan dgn kamera saya yg tak seberapa. tak apa, semua bermula dr bawah, kan cikgu?

bila ada cita2, maka dtg usaha!

terima kasih semua

Anonymous said...

wow, pasni jmpa aku jgn lupa bwk 'si idaman' hati dan lagi dcintai tu wokey!;-)akhirnya tcapai impian ko utk memilikinya..hehehe..

Anonymous said...

opsss..lupa..pesanan dr masyit! =)

hans said...

minat photography kah?
teruskan
hobi yg baik

gdah said...

hahah..
bestnye.
ni yang aku 'semangat' nak kahwin nih!!

Nafastari said...

Tini, I also just bought somrthing like that too. Nikon D60. Tapi mcm xde masa nak cuba2, terperap je...

Hartini Omar said...

ahmad,
-nanti kalau dah kat tempat org, mesti banyak scenery yang kamu boleh ambil. just shoot. org kata practise make perfect!