Tuesday, December 07, 2010

Nikah props - Sarah & Firdaus

26 Nov 2010, aku ke Ampang, menyelesaikan sesi fotografi pernikahan Sarah dan Firdaus. Foto resepsi dan outdoor mereka sedang dalam pengeditan. Kalau dah siap, nanti aku post kan. Sementara itu, layann.. Kalau nak tanya tentang pakej pertunangan, perkahwinan dan apa2 je lah, sila emel di lydiawati_rusli@yahoo.com.my. Komen kat sini pun boleh je (^^)








Aku tak mau cakap aku ni fotografer. Aku ni amatur yg masih belajar. Kamera pun cap ayam je. Tak ada pun device2 hebat seperti OP pro yang ambil ribu2. Selalunya aku shoot gambar kawan2 yg minta bantuan. Aku harap aku dapat belajar dan improve dan terus improve

Terima kasih kepada tuan rumah yang menaja segalanya. Selamat Pengantin Baru!

6 comments:

Kiki (^_*) said...

yeeaaayyy!! akhirnye siap pic ni..sgat cntik ye..sgat..i like it..(^_^)..

Hartini Omar said...

cik oshin,
ya.. akhirnya. tapi ada 2 folder lg yg menanti. heeeeee.. cantik ke? hmm.. kalau awk komen, x pernah yg x cntik..

siapalah yg dpt memberikan kritikan bernas kan?

thanks soooooo much atas sgl bntuan k

Dina Zakaria said...

preggy photoshoot x berjaya..=(
kena tunggu next baby pulak laa nampaknyer..hihihi

Hartini Omar said...

owh deena,
next baby? amboi.. hehe amek gambar anak deena punyer 1st brithday la nanti.. mst colourful dgn belon dan baju yg berwarna warni

hehe

thanx deena

tengkujuh said...

cun yeye. syabas on u'r effort.
nanti wewet nak booking untuk amik gambar wewet and si comel dalam perut ni eh.

Hartini Omar said...

wewet,
utk lu dan si comel bila2 pun boleh. pic nya boleh laa. takde la cantik mana

thanks singgah