Wednesday, December 22, 2010

Sarah & Firdaus : selesai!

Alhamdulillah... Syukuuuuuuuurrr.. Semua foto Wedding Sarah dan Firdaus aku dah berjaya setelkan. Dan dah bagi pun pada pengantin. Harap2 pengatin berpuas hati lah dengan foto2 mereka yang telah aku hasilkan dengan sedaya upaya. Terlebih kurang (baca: kalau kurang) minta halal lah ye..

Adalah sikit aku post kan di sini foto2 sewaktu resepsi. Tak payah banyak2 lah ye. Penuh sangat dah aku tengok. Doakan aku ada masa untuk buat satu foto blog. So dalam tu post gambar je. Tak payah tulis2. Aishh... masa.. Kalaulah boleh dibeli. Eh tapi macam banyak duit nak beli masa..




Dan sekarang sedang menyiapkan kelengkapan untuk bergerak ke Alor Star semula. Menyudahkan fotoshoot resepsi dan outdoor untuk pasangan Yusra dan Syamsul. Kerja, kerja, kerja. Best la jugak (^^) sekurang2nya takde la nak fikir cinta je. Sebab cinta tu dah lama ada. dan kekal selamanya untuk si dia di sana :) so, apa nak risau

So Kedah, here I come!!

p/s: cik awk, doakan saya k. semangat saya selalu dalam kocek awk. jgn lupa bagi! hehe

3 comments:

Anonymous said...

Saya sentiase doakan awk walaupun dari jauh.. Moga dpt snap pic yg cntik.. Kepuasan pelanggan to b no 1!! CAYOOOKKKK!!!!!(^_^)

hayati hashim said...

cantik gmbrm x payah pki D90 dh..nk ikut p aloq setaq...

Hartini Omar said...

cik awk,
-tima kasih. ye, harap2 semua pelanggan berpuas hati lah dengan gambar2 yg ditembak

kak yati,
-kalau pakai d90, saya naik taraf jadi semi-pro la kak. haha

ala sori laa.. da slmt pergi dn slmt pulang kembali dah dr alor star