Wednesday, May 26, 2010

Ayu yang ayu

Ini Ayu. Rakan sepejabat. Baru sangat dia melangsungkan perkahwinan itu dengan pemuda pujaan hatinya. Namanya memang Ayu. Sebab tu dia ayu ;)

Ini dia juga, bergambar dengan suami pengarang jantung hatinya. Tentu mereka bahagia. Kerana mereka berkahwin atas nama cinta. Ya, aku selalu mendoakan agar mereka sentiasa bahagia

Ya, yang ini pun Ayu juga. Di rumah pengantin lelakinya. Tahniah buat Ayu dan pasangannya. Semoga kekal hingga ke syurga..

Kenapa aku mesti kisah? Mestilah aku kisah. Sebab aku yang shoot gambar mereka sini sana! Lawat FLICKR aku ni kalau mahu tengok yang lain2 juga

p/s: Takde lah shoot aku tu lawa mana. Amatur pun kan namanya..

3 comments:

hans said...

cun apa ekau amik
ini dah bukan amatur dah nih

ayu said...

mekasih kak lead...
hehe..suke sangat

-ayu anida-

hans said...

Episod Ke-25 ADKDA Boleh Dilayari Di http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-25.html